"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Çarşamba, Kasım 03, 2010

Ben de...


Fotograf: imago



Bugün sincapla kanala cinar yapraklari atip yüzmelerini izledik. Ördek ve martilara ekmek verdik. Martilar üstümüze üstümüze ucuyordu. Korktum, sincaba belli etmedim. Kayin ve kiraz yapraklari topladik. Dün de akcaagac yapraklari getirmistik eve. Bilegimize kadar gelen bir yaprak havuzunda ayaklarimizi süre süre yürüdük. Rüzgar esti, üstümüze hus yapraklari yagdi. Sincap "cok komik, cok eglenceli" dedi. Gecen sene korkuyordu kuru yapraklardan. Her yil daha komik, daha eglenceli olsun yasam onun icin...

Himm, fena degil. Daha sade, Emre gibi yazabilmeyi becerebilirim sanirim bir gün.


4 yorum:

  1. ne güzel şeyler anlatti günlüğün...çok sevdim..

    YanıtlaSil
  2. Bugün de Hastalandım iyileştim. Dün okula gidemedim ama bugün gittim diye yazmış . İşte 2 günün özeti :) ben de onun gibi yazmak isterdim cidden..
    Bu arada uygun zamanında ayrıntıları bekliyorum..

    YanıtlaSil
  3. Dokulen yapraklarin arasinda oyle ayaklarinla yapraklari havalandirarak yurumek! En sevdigiiiiiim... Guy Fawkes Day'de havai fisek gosterisine giderken yol kenarinda birikirdi ve arkadasim, ben, iki kizi ziplayarak, yapraklari savurarak boyle giderdik... Ne guzel seyler yapmissiniz Evren. Yaninizda olmak varmis bugun.

    YanıtlaSil
  4. Yaprak yiginlarinda ayaklarimi kah suruyerek kah savurarak yurumeyi oyle ozledim ki Evren. Almanyanin en cok baharlarini ozluyorum zaten. Buralarda agac yok, yaprak da yok.
    Bu pazar gunu ormana gidecegim ve biraz agac, yaprak deposu yapacagim kendime :)

    YanıtlaSil