"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Salı, Ağustos 15, 2006

bu blog basit şeyler üstüne...

Bu blog...

yol güncesi...
herşeyden önce karmaşadan, koşturmadan, modern zamanların fazlalıklarından kurtulmaya çalışan bir gönüllünün yol güncesi olarak düşünüldü.

not defteri...
basit bir yaşam kurmak için alınmış notları, denenmiş şeyleri ve bazı fikirleri bir araya toplayan bir not defteri aynı zamanda...

ve hikayeler...
içinde yolda yürürken görülmüş güzelliklerin, küçük mutlulukların ve sade insanların hikayeleri de eksik olmayacak...


başlayalım mı?
başlayalım.

14 yorum:

  1. 2. yılınızın içindesiniz. Tebrikler uzun soluklu bir blog olmuş. Devamı da gelir inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler recephilmi,
    Kelimeler gibi bitip tükenmez bir konu bulmuşsunuz. Darısı başınıza diyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben de sevdim. Basit keyifler bulmak çok zor. Bulunca keyfini çıkaran insan ise neredeyse yok. O yüzden mutluyum ben de bulduğum için burayı.

    YanıtlaSil
  4. Ben de hayatımı basitleştirmeye çalışıyorum. Bazen basitleştireceğim diye biraz daha karmaşıklaştırıyorum. Bebek televizyonu yazınıza bayıldm. Linkteki yazıyı tercüme edip Kitubi'de yayınlamak istiyorum ama vakit olmadı. Siz daha önce rastlamadıysanız bir göz atın, beni beklemeyin dedim.

    http://zenhabits.net/2008/03/25-ways-to-simplify-your-life-with-kids/

    YanıtlaSil
  5. kitubi,
    öncelikle merhaba diyorum :) basitleştireceğim derken karmaşıklaştırmak hepimizin başındaki dert :) hele evde bi küçük yumurcak varsa. Yazıya şimdi göz atacağım, çok teşekkürler. Vakit bulur da çevirmeye girişirsem haber ederim "ben başladım" diye :)

    YanıtlaSil
  6. Basit, sade su gibi bir hayatı olmalı insanın. Hayatın karmaşası boğmamalı. Bu da benim dünyam seyyardunyam.blogspot.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Mehtap,
    merhaba! blogunda tanidigim yerler gördüm, mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  8. sevgili "basitbiryasam" dostu: sizi tanidigim icin cok sansliyim. "benim gibi bir anne" buldum! bu arada bir kitabin bolumu olarak yazacagim "Uluslararası İşletmelerde Yeşil Politika Paradoksu" konusuna sizin son kitap oneriniz oldukca destek verecek... hoşbuldum!!!
    senemgol@yahoo.com

    YanıtlaSil
  9. oyle bir zamaneki, basit'i bulmak yaratmak icin sanaci olmak gerekiyor nerdeyse.

    YanıtlaSil
  10. Adsiz/Senem,
    Hosgeldiniz :) Kitabi yazilinca okumak isterim.

    Adsiz,
    Yok, zamanda degil suc, bu bir kisisel yaklasim sadece.

    YanıtlaSil
  11. Hindiba, Mavi Çiçeğim, gönlü, yüreği, düşünceleri bir okyanus kadar derin ve mavi, insanlarla ilişkilerinde mavi bir hindiba çiçeği kadar narin ve nazik, ince düşünceli dostum, birini kırmaktansa kendi kırılmayı göze alacak kadar cesur olduğun için seni bu kadar seviyorum. Biraz önce Walden ile ilgili yazını okudum ve bir kez daha sana hayranlık duydum.
    D.:)

    YanıtlaSil
  12. sevgili hindiba, seni ve blogunu nasıl bulduğumu hatırlamıyorum ama iyi ki diyorum. iyi ki buradasın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, H.B.D. Siz de iyi ki buradasiniz :)

      Sil