Bu sakin ve huzurlu pazar gününde yayınlanmayı bekleyen başka yazılar varken bir cümle araya girmek istedi. Arada bir posta kutuma düşen Simple Living News adlı newsletter'ı okumaya girişmiştim. Cümle oradan... "Backing Into Simplicity" adlı yazısında Reva Cooper diyor ki "Aslında modada yeni olan hiç bir şey yok ve moda pazarlayıcılarının neden 18-34 yaş arasındakileri hedeflediği de bir sır sayılmaz". Ona göre sadece bu yaş grubu daha önce hiç görülmemiş stillerin moda olduğuna inanıyormuş.
Yanlış da sayılmaz galiba. Eğer modaya uygun giyinmekten kendinizi alamıyorsanız...
...az alın. Çünkü bir yıl sonra giyemeyeceksiniz.
...iyi bakın ve saklayın. Çünkü 5 yıl sonra yine onları giyeceksiniz.
İyi pazarlar :))
The Joy of Taking Care of My Life
16 saat önce
Güzel bir slogan halini alabilir az almak, öz almak, güzel kullanmak ve iyi saklamak!!
YanıtlaSilAma saklama konusuna da bir sInIr cizmekte fayda var, yoksa bu sefere de evde kapladiklari mekanlara haksizlik oluyor gibime geliyor.
Saklayıp gününü mü beklemeli, kurtulup arınmalı ve de ferahlamalı mı? Bu ikileme ben de sık sık düşerim :)) Galiba çözüm en başından az-öz almakta...
YanıtlaSil