"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Perşembe, Nisan 29, 2010

Beyaz sirke nereden bulunabilir?

Çok zaman önce beyaz sirke hakkında yazdığım yazılardan birine bu soru bırakılmış. Beyaz sirke Türkiye'de nerede satılır, nereden bulunabilir? Bilen var mı acaba?

'Basit Bir Yaşam'a en çok "beyaz sirke" anahtar sözcüğü ile ulaşılıyor Google'dan. Sanırım çok ilgilenen var bu konuyla. Nereden nasıl bulunacağını pek çok kişi bilmek istiyordur.

6 yorum:

  1. Pirinç sirkesi adıyla daha önce Carrefour (Kozyatağı) gördüğümü hatırlıyorum. Su gibi berrak bir sirkeydi.

    YanıtlaSil
  2. pirinc sirkesi degil beyaz sirke. Burada alkol sirkesi olarak satiliyor, Turkiye'deki muadilini ben bulamamistim zamaninda!

    YanıtlaSil
  3. Alkol sirkesi ile beyaz sirke ayni sey mi o zaman?

    YanıtlaSil
  4. CARREFOUR DA WARMI BU ALKOL SİRKESİ ??

    YanıtlaSil
  5. Ben de aynı şeyin peşindeyim, fakat anladığım kadarıyla en azından beyaz sirke, damıtık (distile) sirke adıyla Türkiye'de satılmıyor. Kimyasal satan bazı dükkanlardan asetik asit (yani gerçek sirke ruhu) olarak almak mümkün. Ben bu sabah iki firma buldum, ilk fırsatta gidip alacağım.
    http://www.bereketkimya.com/urunler.aspx?g=05
    http://www.laborkimya.com/index.asp
    Kolay gelsin.

    Engin Tarhan

    YanıtlaSil