"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Salı, Temmuz 05, 2011

Bay ispinozla tanisma

photo by chausinho
Bugün bu sevimli seyi dis doktoruna giderken gördüm. Kaldirimda gelip önümde durdu. "Bi sey mi vardi?" deyip ben de durdum. Bi sey yokmus, öyle kendini göstermek, tanismak istermis. Peki, ben de aklima yazdim boyunu posunu ; bas ve ensesinin mavimsi gri, karin ve sirtinin kahverengi, kanatlarinin siyah ve beyaz renk oldugunu...
Eve geldim,  RSPB ve NABU'ya sordum.

Bay Ispinoz degil miymis megerse!
Fringilla coelebs / Buchfink /Caffinch.

Üstelik Avrupa'nin en cok rastlanan kuslarindan da biriymis.
Daha önce neden rastlamamisim, bilemedim.
O da bilememis belli ki. Ondanmis kendini önüme atisi.

Memnun oldum Bay Ispinoz. Esiniz Ispinoz Hanimefendi'ye de selamlar, saygilar...   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder