"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Cuma, Nisan 25, 2008

Bazen insan kendini eksik sanır

Dün aklıma ilk gençliğimde defalarca okuduğum bir kitaptan sevdiğim bir söz takıldı. Bugünkü aklımla bambaşka bir anlam yükledim ona. O zamanlar bu anlamını yakalayamamış olduğum için ve kendimi başkalarına ait tercihlerle tamamlamaya kalkıştığım için de kızdım biraz.

"Bazen insan kendini eksik sanır. Oysa sadece gençtir."
Italo Calvino (İkiye Bölünen Vikont)

7 yorum:

  1. ..., oysa sadece kadindir...

    ..., oysa sadece henüz anne olmamistir.

    ..., oysa sadece yalnizdir.

    icinde olmak ve disindan bakmak konusu. hep bana ilginc gelmistir.

    'gel cocuklara soralim
    gel masallari gezelim
    en güzel denizi bulup suyunda yüzelim'

    :)

    YanıtlaSil
  2. Demeeet,
    bak sağa ne ekliyorum şimdi, hep şarkılar söyleyeceğiz :))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel yahu :)
    evet hep sarkilar söyleyelim keyifle böyle :)

    YanıtlaSil
  4. bu hava gerçekten bulaşıcı :) kilometrelerce uzağa bile yaydı mutluluğu...ve evet hep güzel şarkılar dinliyelim....

    YanıtlaSil
  5. dinlendim su içtim aktı dudaklarımdan
    ...

    sebnem'de ortak noktalarimizdan biri mi yoksa Evreen? :)

    YanıtlaSil
  6. Heeeey
    Ne duruyorsun be at kendini denize
    Geride bekleyenin varmış aldırma
    Görmüyor musun her yanda hürriyet
    Yelken ol kürek ol dümen ol balık ol su ol
    Git gidebildiğin yere.....

    :))

    YanıtlaSil
  7. Aaaaaa! Siz de hemen biliyorsunuz arkadaşlar ama!

    YanıtlaSil