"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Çarşamba, Ağustos 26, 2009

Devetabani, senin derdin ne?

Devetabani yeni bir yaprak daha veriyor. Bu sabah onun dibinde yeni bir havai kök daha kesfettim. Ne demek bu simdi? "Off, burasi cok nemsiz, biraz su lütfen" mi?; yoksa "Keyfim cok yerinde, biraz yukarilara tirmanayim" mi? Anlayamadim.
Devetabani ile henüz tam anlasamiyoruz. Birbirimizin dilini en kisa zamanda sökeriz umarim.
*
Bu asagidaki fotograf özellikle Pinar icin ve bir keciboynuzu fotografi ile takas edilmek üzere yayinlaniyor :)

4 yorum:

  1. Bre bacim demissin ya sopaya baglanacak, dolayli isik alacak ve nemli olacak diye. Bu arkadasin hani sopasi? Hani dolayli isigi(camin tam yaninda) su kismini da senin parmaklarinla toprak arasindaki hassas uyum bilecek.

    YanıtlaSil
  2. Degerli bacim,
    Sopa oracikta ama boyu kücük kalmis, görünmüyor. Ben bugünlerde bir baska tirmanicinin pesinde oldugumdan bu tirmaniciya yeni sopa almayi ihmal ediyorum. Ayrica bu ülkede günes durumu bazen tropik yagmur ormanlarini aratmiyor. Durum budur.

    YanıtlaSil
  3. Pek saglikliymis senin deve tabani. Aferim ona.

    Ben de soz verdigim keciboynuzu fotosunu bloga koydum. Daha pek ufak ablasi ama buyudukce yeni fotolari sana gonderirim. Adini "Sincap" koydum!:)

    YanıtlaSil
  4. Pinar, cok merakla bekliyorum yeni fotograflari. Eksik etme. Ben de yeniden deneyecegim keciboynuzunu. Bütün bunlari evin neresine sigdiracagim, bilmem :)

    YanıtlaSil