"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Perşembe, Ağustos 26, 2010

Zıplayan Kurbağa

Bu Mayıs ayında Türkiye'deyken birisi sincaba kağıttan zıplayan bir kurbağa armağan etti. Bizimki çok severek oynamıştı. Bugün sıkıntının kapısını çalmak üzere olduğunu farkettiğim bir anda geldi bu aklıma. Internette arayıp nasıl yapıldığını buldum.



Nasıl yaptıysam, benimki zıplayan değil, takla atan bir kurbağa oldu. Fakat her şekilde sincabın can sıkıntısına derman oldu denebilir. Yaşasın! Sincabın kağıttan oyuncak dönemi gelmiş : )
Güncelleme: Sevdigim bazi cocuklarin ziplayan kurbagadan mahrum kalmasina gönlüm razi olmadi. Pire icin yorgan yakan devletime kiza kiza Youtube disinda arayip buldugum bir ziplayan kurbaga videosunu paylasiyorum asagida. Ilkinden biraz farkli ama zipliyor bu da ! :)

5 yorum:

  1. :))kisin,yani Defne yaklasik Sincap'in yasindayken esim bir origami kitabi aldi ve beraber yaptilar bir seyler,cok sevdi Defne.
    Bu arada, ben de cocukken 6-7 yaslarindaydim,Almanya'dan Turkiye'ye arabayla geliyorduk,mola verdigimiz bir lokantada Japonlar vardi.Bana bir kurbaga yapmislardi,cok sevmistim ben de.

    YanıtlaSil
  2. Isil,
    benim de aklima kütüphaneye gidip kücük cocuklarla yapilabilecek origami örnekleri üzerine bir kitap aramak geldi. Böyle bir seyler gördügümü hatirlar gibiyim. Bugün bir kagit kendime aldim, bir tane de sincabin önüne koydum. "Haydi kurbaga yapiyoruz yine" dedim. "Ben nasil yapacagim anne?" diye sorup, kagidi kendince katlayip durdu :)

    Burcu
    :)
    Ben seninle böyle karsilikli gülümsemeyi seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Harika! Seyrettik, biz de deneyecegiz;-)

    YanıtlaSil
  4. Bizim kurbaga da taklaci cikti Evren :P Takla atip duruyor ama ileri gitmiyor. Sanirim kagit kalin geldi :(

    YanıtlaSil