"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Salı, Mayıs 17, 2011

Döndük. Agaclari biraktigimizdan daha koyu yesil, bahari doygun ve olgunlasmis bulduk. Evdeki bitkiler cosmus. Cicekleri sulamasi icin anahtar biraktigim komsum, masanin üzerine beyaz menekseler birakmis armagan olarak, sincap icin de cikolata. Bir kartona da kocaman "evinize hosgeldiniz" yazmis. Komsuluk ne güzel sey.

Bugün bavullari bosalttim. Türkiye dönüslerini seviyorum. Her seye bir umutla yeniden baslamak güzel. Yogurdu uykuya, kendimi umutlara yatirdim örnegin az önce. Bakalim ne olacak kaynagi Türkiye olan yogurdum.

Türkiye'deki son haftamizda siyanürlü altin madenciligi üzerine bir kitap okudum ve harika kir cicekleri gördüm. Dünyanin bütün kir ciceklerini bloglamak ve okudugum kitabin icimde yarattigi derin öfkeyi bir yerlere bosaltmak istiyorum. Galiba bugünlerde daha cok bunlardan bahsedecegim. Zaman buldukca...

3 yorum:

  1. gercekten boyle bir komsunuz oldugu icin cok sanslisiniz ben en cok komsu sahibi olmayi ozledim sanirim buralarda:)
    iyi dinlenmeler...

    YanıtlaSil
  2. ne kadar zarifmis komsun,ne guzel :)
    Biz Topragi Bilirik'iokumustum, 6-7 yil once,altin taki zaten sevmezdim,iyice sogumustum ondan sonra.

    YanıtlaSil
  3. Gülcin,
    tesekürler, dinlenmeye ihtiyac duyuyorum gercekten :)

    Isil,
    Aynen, sadece alyansim var altin olarak tasidigim. Ona gözüm takildikca bile fena hissetmeye basladim kendimi. Biz Topragi Bilirik Bergama köylülerinin mücadelesini anlatiyor, degil mi? Ne kadar birbirine benziyor tüm bu köylerin hikayeleri...

    YanıtlaSil