"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Cuma, Nisan 20, 2012

Samimiyet testi

Canakkale'den yeni havadisler:
"Geçenlerde, işlerden vakit bulup da bir türlü görüşemediğim bir komşumun daveti üzerine ziyaretine gitmiştim. Daha önceden tanıdığım birkaç kişi daha olacağını biliyordum, ama o günün “altın günü” olacağını bilmiyordum. Toplam sekiz kadın idik, dördüyle ilk kez tanışıyordum. İkisi öğretmen olmak üzere, dördü kamu kuruluşlarından emekli, biri çalışmayan ev kızı, diğeri dershanede öğretmenlik de yapan genç bir turist rehberi. Bendeniz malûm…"
Gerisi burada >>>
Bir samimiyet testinin gerekliligine inanan bir ben degilmisim, demek ki...
Nasil mutlu oldum, anlatamam!
Daha gecen gün altin gününün alternatifini de konusmusken üstelik :) ...

1 yorum:

  1. Buyuk ikilem!

    Bayramic'e tohum takas senligine gittigimde, bir kiz protestoculardan birisine bakip, boynundaki altin kolyeye, kulagindaki altin kupeye ne demeli, bir de protesto ediyor dedi. Ustelik konusmalarindan aklinin tam da yerinde olmadigini dusunurken, bu lafi uzerine hepimizden daha akilli olduguna karar verdim kizin!
    Elimdeki altin alyansi cevirip dururken :(

    YanıtlaSil