"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Çarşamba, Şubat 22, 2012

Kediyi öldüren meraki...


Photo by M.Bertulat


Daha 5 numarayi yazacagim, unutmadim. Ama karlar eriyor ve daha günesli günlerden geciyoruz.
Ve merak ediyorum,  neden yilin tam bu günleri bastankaralar tam su videonun 20. ve 28 saniyeleri arasindaki sekilde bes kez ardarda kesik kesik öterler?

Aristoteles "Doğanın yaptığı hiçbir şey boşuna değildir" demis.
Iste ben de tam bu yüzden merak ediyorum.

(Güncelleme/Ayni gün, sonraki saatler: Alisveristen dönerken yilin ilk kardelenlerini gördüm:)) Bir de bir agacta telasli kosturmacalar icinde üc mavi bastankara gördüm. En yakindakinin tüyleri uykudan yeni uyanmis gibi pek bir daginikti.Tahminen yuva telasesindeler. Cünkü daha iki gün önce bir serceyi de agzinda minik bir caliyla görmüstüm. Yuvalar kuruluyor :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder