"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Çarşamba, Mayıs 02, 2012

Yapraklarini ve adreslerini bulan kartlar

Bu kartlari gecen hafta yaptim.Yapraklarin cogunu gecen sonbahar toplayip kurutmustum. Kartlari da kendim kesmek niyetindeydim. Fakat akla gelebilecek her türden kirtasiye ve elisi malzemesi satan dükkanda indirimde buldum bunlari. Tam aradigim seydi; beni kartlari muhtemelen egri bügrü kesip sonra hayiflanmak derdinden kurtardi :)




Bana kartlari ve yapraklari bir araya getirmek, bir yandan da müzik dinleyip cay icmek kaldi :) Güzel bir ögleden sonraydi.

Biri haric, digerlerinin adresleri belli degil. Fikrimce kartlarla adreslerin birbirini bulusunu izlemek de hos olacak.

7 yorum:

  1. Çok çok güzel olmuş, ne kadar sevindirici bir şey olsa gerek böyle bir kart almak...

    YanıtlaSil
  2. Ginkgo Bilobam benim, çizmeyi en sevdiğim yapraktı:)

    YanıtlaSil
  3. Ginkgom canim benim diyecektim ama Gasilhane sahiplenmis bile :)

    YanıtlaSil
  4. ÇOK ŞIK OLMUŞLAR:)

    YanıtlaSil