"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Perşembe, Aralık 08, 2011

Yolun ikiye ayrildigi yer

Asagidaki kisa film tanitimi bugün posta kutumdan cikti:
http://www.midwayfilm.com/

(Etrafta kücük cocuk varken izleme.)

"Ne kadar cok kisiye ulasirsa o kadar iyi" diyerek gönderen arkadasima tesekkürler.

Bu kisacik filmde bahsedilenleri ben duymustum, büyük olasilikla sen de...
Ama fotograflarini görmek baska bir sey.
Bir de filmin tamamini izlesek ne oluruz kimbilir...

Bu konuda kisisel girisimlerim olmustu.
Fakat bu fotograflar karsisinda ne kadar da az yol almisim aslinda...

Üc seyi hic unutmamak gerek:
1) Bu gezegen üzerinde her sey ama her sey birbiriyle bagli.
2) Gündelik kücük kararlarimizin, tercihlerimizin bile derin etkileri olabiliyor. Ve hatta bazen bin millerce ötelerde görmek olasi bu etkileri (Cünkü Madde 1).
3) Yapabilecegimiz bir sey VAR! (Cünkü Madde 1 ve 2)

Burasi yolun tam ortasi mi bilmiyorum.
Ama kesinlikle yolun ikiye ayrildigi yer.

4 yorum:

  1. :(((( cok etkileyici bir video olmus, paylasim icin tesekkurler! Ve evet, mutlaka bir seyler yapmaliyiz!

    YanıtlaSil
  2. Şaka gibi gerçekten, kötü bir şaka...

    YanıtlaSil
  3. Ahh Evren!!!
    Bu hal nereye kadar gider bilmiyorum ki. Yani uyan uyan daha ne kadar...:(
    Seyredince aklima Hindistan'da plastik torba yedikleri icin patlayan inekleri hatirladim. Bu hale ne zaman nasil geldik !

    YanıtlaSil
  4. Evren,
    gercekten, daha ne yapabiliriz, bilmiyorum...

    cokbilmis,
    rüya gibi baslayan kabus

    uma,
    gercekten uyanincaya dek...

    YanıtlaSil