"Tek yol budur deriz; bilmez miyiz ki bir noktadan geçebilen doğrular kadar yol vardır."

(Thoreau)




Pazartesi, Haziran 11, 2012

Bu ay ben ellerimle - Haziran 2012



"Bu ay ne yapsam?" diye düsünüp fikir arayanlar icin islevsel ve basit bir fikir bugün bir ara burada...:


Mutfakta erzak saklamak icin kullanmak üzere bez torbalar...
Herkes yapabilir...
Bulabildigin en dogal kumasi al, cesitli büyüklüklerde torba seklinde katla kes, bildigin en sıkı dikisle dik.
Yıka yıka kullan...
Plastikten bir adim daha uzaklas...

11 yorum:

  1. Çok desteklediğim bir maharet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keske daha cok ögrenebilseymisiz zamaninda...

      Sil
  2. Evren pirtikli bir beyaz nevresimden yapmistim ben benzeri torbalardan. Pirtikli nevresimlerle daha neler neler yapilir hem :))

    YanıtlaSil
  3. Aa, bunlar bizim köyde cok bilinir. Annem cok yapar ve kullanir bunlardan, oradaki ismi de "süzme"dir. Bende de cok vardir bunlardan, annemin verdiklerinden.

    Sevindim ve duygulandim simdi görünce:) Keske daha cok yayginlassa da, plastiklerden kurtulsa insanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de annem,kayinvaldem ve baska akrabalardan gelmis bir sürü bez torbam var böyle EQ. Ayrica dikmeme gerek kalmadi :) Pek severim kendilerini :)

      Sil
  4. EQ suzme deyince, suzme yogurt icin de ideal olduklari geldi aklima :)

    Pirinc kesinlikle boyle torbada saklanir bizim evde!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icine de defne yapragi konur mu Dilek'cigim? :)

      Sil
    2. Berceste, valla simdi anladim niye adina 'süzme' denildigini! Kesin icinde süzme yogurt yapildigi icindir,evet evet, eminim son kararim!:)

      Sil
  5. Ben de seviyorum bez torbaları...Hem bakliyatlara dadanan böceklerden hem de plastikten korunmanın en basit yolu sanırım bu.

    YanıtlaSil
  6. Ben de ayakkabı torbalarını kullanıyorum. Aldığım her şeyi plastik torbalarından çıkarıp, bunların içine atıyorum. Hatta ekmek dolabına kaldırdığım ekmekleri bile bu bez torbalarda saklıyorum.

    YanıtlaSil